Happy Cat Kaoani -->

Saturday, January 7, 2012

Comel ke??






kak ija (aku) : buncit, pandang la sini...
cuput : tanak! dah la panggil kita buncit! huh!



kak ija : alololo.. meh la pandang sini..
cuput : tamao! majuk! 
kak ija : ala, tu pun majuk. tak comel la gini.... *ayat umpan*



cuput : eh, kita comel eh kak ija???
kak ija : haah.. *dalam keadaan terpaksa*








cuput : kita comel eh? *nata tak percaya*
kak ija : yelaaaaaa...*berusaha menjawab dengan kadar malas*








cuput : eiii.. bestnya orang kata saya comel.. *blushing*
kak ija : eh, kamu ni cepat perasan la!






cuput : nak dekat2 dengan kak ija la, kak ija baik....heeeeee
kak ija : eleh, kamu ni. kalau kak ija tak puji kamu tak nak ambik gambar ye???







inilah nak kucing baru saya. ada 3 warna yang bersepah. tak lawa warnanya. tapi comel jugak la. dan perutnya buncit! asyik makan je! grrrrrrr~



4 comments:

Ezy Chiaki said...

comel comel..
hihikk

Nour Eyza said...

hhaha.. cuput kata terima kasih! =)

akuamir said...

haish si cuput niee,,haha...
bersih tapi nampak cam ade kekotoran sebab kaler2 bersepah tu,ngahaaa.. dah nasib badan kau cuput,, nasib tuan kau baik,, ngaa~

saya follow sini ye cuput,, klo sudi jemput singgah blog sayaa.. :)

Nour Eyza said...

cuput kata :: terima kasih abang amir sebab follow kakak kita. hehee

kita ni bersih cuma warna kita je sepah2 nampak macam kotor kan?? huaaaa.. tapi tuan kita baik. selalu bagi makan. sampai kita buncit..hehehee