Happy Cat Kaoani -->

Friday, January 6, 2012

Segar pagi tadi!





salam pagi jumaat  kepada semua. sihat tak korang  hari ni? siapa ada exam pagi ni or hari ni good luck ye. semoga boleh jawab dengan lancar. kepada yang exam esok boleh la baca buku dengan kadar pulun habisan hari ni demi esok hari. tak tidur pun tak apa kan? ehehehe.. biasa la tuh. *_*


aku rasa macam menyesal pulak menghabiskan masa 24jam semalam dengan sia2. langsung tak stduy apa2 pun. tidur bangun. tidur, makan. tengok movie, dan lipat baju je aktiviti aku semalam. ntah la apa yang aku penatkan sangat. 


tapi pagi ni aku bangun macam segar pulak rasanya. niat nak tidur balik tu sentiasa ada. tapiiii.. pagi ni relax dulu. lepas balik dari hantar borang aku jalan slow2. panas boh pukul 11 jalan kaki sorang2. tapi relax2 je jalan. kasi segar badan. nahtijahnya amat baik. aku rasa sangat segar. dulu pada aku kalau pagi2 hari bukan sekolah adalah luar biasa jalan sorang2 dengan penuh yakin.


tapi sekarang amat ok kalau suruh aku bangun pagi2 dan pergi mana2 jalan kaki. sebab musababnya masa buat BEL hari tu kawan aku janji nak jumpa buat BEL dekat KFC pukul 8 pagi. aku pun ok je. dah dia nak awal2 kan. sekali macam best je awal2 dah terpacak kat KFC. semua tu kita kena lakukan dengan rela hati. bukan terpaksa macam pergi kerja ke apa ada jadual. ni setakat sampai pukul 8.30 ok je la. tak adala lari sangat. heheehe


sekarang ni niat di hati nak study. insyaAllah kalau tak mengantuk. tu yang best study kat rumah boleh makan, tidur dan buat sesuka hati. nak study duduk ke, nak study berdiri ke, nak study meniarap ke tak kesah. suka hati kau la labuuuu..hehehehehe



ok la nak study. hehehe.







adore her now. miss her a lot. the gebussss girl! hehehehe <3







No comments: