Happy Cat Kaoani -->

Friday, January 13, 2012

Saket itu penghapus dosa






Assalamualaikum semua..


semoga anda semua sihat sejahtera hendaknya. ermm.. salam hari jumaat yang penuh barakah sekali. semoga kita semua berada di dalam lingkungannya.. aminnn....


semalam aku ada paper. jadi haruslah balik paper je tidur macam orang tak pernah tidur semunggu. aku rasa semua ni sebab mind set je. tapi aku pun suka juga tidur. wakakaka.. 


bangun2 makan tengok muvie then tidur balik lepas tu. pagi ni dengan barakahnya aku saket perut semua. memulas2 dalam perut macam ada washing machine dekat dalam perut ni. haduiii.. memang menguji keasabaran sungguh.


dengan tangan kanan aku ni semakin saket. hari ni lagi la teruk tangah aku ni. dah payah gila nak ikat rambut, nak pakai tshirt pun punyalah saket. tak boleh angkat tinggi2. huaaaa.. macam dah tak ada engsel je bahu kanan aku ni. 


tadi masa ambik baucer buku tu aku rasa macam nak pengsan kat situ. tapi aku tahan je. pikir yang aku bleh tahan. tapi kalau ikut hati dah lama dah aku pengsan kat situ. hahahaha...


sekarang ni rasa macam demam sebab panas sejuk. rasa macam saket perut datang dan pergi. dan bahu yang saket. huaaaaa....


nak pergi klinik... T____T




No comments: