Happy Cat Kaoani -->

Saturday, January 21, 2012

Penat Gila Bhai!





assalamualaikum kawan2..


sihat ke anda semua? semoga semua sihat hendaknya. saya sihat je cuma penat sangat. semalam study tak tidur malam. hari ni exam pagi2 then balik exam terus kemas2 barang rumah. sebab nak pergi hantar dekat puncak alam. owh, korang tak tahu ke? aku bakal menjadi warga sepenuhnya puncak alam sem depan? asal aku cakap sepenuhnya? sebab sem ni aku dah ulang alik puncak tapi tak enetap sane. just belajar je dekat sana. huuuuuu...


hai2 warga puncak alam! hahahaha.. pergh... berangkut macam hape je tadi. bawak 2 kereta. 1 Estima, plus satu Savy. Estima tu penuh gila sampaikan tak dapat duduk. si pemandu kena duduk sangatttttt depan. seat depan kena duduk 2 orang. dan seat belakang pemandu tok sorang duduk 2 orang jugakk.. lain semuaaaaaaa barang kami. barang untuk 3 orang je. sorang lagi barang naik Savvy. fuhhhhh....


sesi angkat barang adalahh sangat mencabar. barang dah la berat2. lepas tu nak angkat sampai tingkat 3 pulak. memang terbaik laa. naik semput aku dengan kawan2 panjat tangga dengan barang yang berat2 tu. dengan hujan. semua berhujan dan ber penat lelah. terima kasih kawan2 yang sudi menolong. huuuuu


masa angkat barang dah menggigil sebab tak makan sampai pukul 7 lepas tu kena angkat barang banyak gila. ermmm.. sesekali menggigil dan pinar gak la kepala.. hahahhaha


sekarang ni aku nak kemas beg tok esok pulak. perghhh.. malas gila. rasa nak tidooooo je tapii tak boleh. esok la balas dendam dalam bas. hehehehe..


k bai!





No comments: