Happy Cat Kaoani -->

Saturday, January 21, 2012

Last paper..





exam tadi sangat awesome! sangat2 awesome! suka sangat. senyum je tulis jawapan. nak jawap pun yakin gila. sebab jawapan dah ingat. sebab lecturer bagi spot question. eh, eh, salah, tu bukan spot ke hint ke. tu soalan! paham tak soalan?? yang kau cuma perlu hafal je jawapan kesemua 10 benda yang lect bagi...


perghhh.. best gila! suka aku..semua point aku hafal dengan jayanya.ade satu dua point je yang aku lupa. ermm.. tu aku tanya kawan aku la. tapi pokoknya semua jawap dengan kenfiden. walaupun elobrate ntah hape2 sebab aku tak ada idea tapi isi penting adalah betul yep! eeeeee...


sangat berterima kasih pada lect saya kerana beri semua hint dengan tepat dan betul2 keluar. ada hint selalunya kuar sikit je. ataupun yang lain tu semua kena baca sendiri. ni tak sebijik sejiban. hehehe


tak pernah rasa best sangat jawap paper final macam ni. tapiii... tak nak overspeaking sangat. biar la hanya Allah yang tahu bagaimana rasanya. harap2 dapat keputusan yang baik sem ni. aku harapkan tu..


korang pun mesti harapkan benda yang sama kan??


sama2 kita berdoa k?








No comments: