Happy Cat Kaoani -->

Saturday, January 7, 2012

Mengapa semua tiada di sisi??






malam ni emosi sungguh2 terganggu. tetibe aku jadi emosi sangat dengan keadaan sekeliling aku ni.
apa yang aku buat orang tak hargai..
apa yang aku cakap orang tak nak percaya.
susah sangat ke percaya?
lepas tu tipu aku dengan cipta pelbagai alasan.
apa?
apa semua ni?
kalau malas sangat nak layan aku cakap je
tak payah berkias..
aku terima andai kamu semua tak mahu layan..



i need someone to hear me.
to listen my heart voice
my heart speaks loudly but why you cant hear??







dalam berjuta orang yang sedang gembira sekarang ada aku yang sedang kesorangan. aku harap ada yang menemani aku bersama namun aku tetap tidak dapat meneka siapa yang bakal menemani aku itu.
mungkinkah dia ada?
mungkinkah tidak??


aku tak tahu kenapa.
kuatkan aku ya Allah..
andai aku salah
tunjukkan aku ke jalan yang benar..



No comments: