Happy Cat Kaoani -->

Sunday, January 15, 2012

Pagi ahad yang indah!





Assalamualaikum kawan2..


dah sarapan?? ermmm.. mestilah dah kan? sekarang ni orang dah makan tengahari dah pun. aku je baru terhegeh-hegeh masak sarapan. hehehehehe..


hari ni kena sambung study dengan lebih struggle sebab esok adalah paper Finance yang amat aku tak reti. setiap single soalan aku nak tanya kawan2. apa benda ni. nak buat macam mana ni. haih.. kesian aku. dan kesian kawan2 aku. terpaksa menolong aku yang lembab nombor dan kira2 ni. 


sumpah aku tak reti sebab tu aku tanya. hehehee..


aku janji dengan kawan2 aku pukul 1 tapi sekarang ni dah pukul berapa dah.. semua dok senyap je lagi. haishhh.. korang ni. jangan la cenggini. takut aku woh! aku tak study banyak lagi. korang tak apa la, korang dah heybatttt... hehehehe


sekejap lagi kot nak keluar study dengan si budak2 sengal. matik la ketawa sakan kalau dengan diorang. sebab dengan sorang je tu pun dah ketawa je, inikan pulak yang sorang lagi gila. sama2 la pecah usus ketawa bagai nak rak.. hehehehee


korang apa plan hari minggu ni? mesti ramai yang nak jalan2 dengan family tersayang kan? mestilah penuh segala pustakaan, wet world, pasaraya, mall, taman2 rekreasi dan tempat2 yang sesuai dibawa bersama kanak2.. haissssshhh!!


jangan merungut ye iza. satu hari nanti kau pun ada anak dan kau as a mother nak bawak anak2 kau jalan2 hujung minggu... jadi paham2 je la kalau sekarang kau nampak ibu bapa muda sibuk usung anak kanan kiri dengan stroller dan beg baby demi nak bawak anak jalan. jangan jugak kau marah kalau budak2 tu jerit2 suka sangat dengan keadaan dia main. biasa sangat dah tu..hehehehe


sebenarnya kami suka budak2. kalau tengok budak2 kecik yang comel geram je nak pegang tapi tu la. tahan je, buat2 macam tak dengar. padahal, ramai dah kawan2 aku slow2 mengaku "best ada anak".. ibarat bercakap dalam selimut, orang tak dengar dan kentut tak berbau.. eh, apekah tetiba cakap sal kentut ni??? hahahahaha


ye, ye, ye. 


tu adalah pengakuan antara kami. tu gayanya dah hampir bersedia kearah berkeluarga. heeeee.. bestnya! kawan2 nak kawen. semenjak ada sorang kawan ni dah selamat melahirkan baby perempuan rasa macam best sangat. ehhhh.. sebenarnya budak tu lahir je kami2 dah pikir,,,


kami dah jadi makcik!!! OMG!!


apekah kan? -.-'


bukan nak pikir apa, pikir sal status dulu. sebab kawan kami tu baru umur 21 dah ada sorang anak. ewaaahhh.... kami dah 23 kot. sah2 la memang makcik.. ceh! sedih!


padahal aku ada ramai anak sedara tau dekat Singapore.  cuma aku je tak kenal. choyyyyy!!!



k la kawan2 , nak sambung gosok tudung. heeeeeee  =)







*tu pipi ye, bukan apam gula hangus -.-'*



No comments: