Happy Cat Kaoani -->

Saturday, December 10, 2011

Kenyang!





Alhamdulillah..burppppppp...


kenyang sudah dengan makanan yang dimasak sendiri tadi. hikhik. sebenarnya tak la sedap mane pun tapi kalau dah lapar disamping buat sendiri selalunya sedap berganda.

tapi kadang2 saya tak suka makan apa yang saya masak. macam mana? hahahhaa


eh, eh, ni ada baca satu benda. 


TAK BOLEH PAKAI RANTAI ATAU LOKET BURUNG HANTU. yeke??


mari kita selidiki. 



sebenarnya memang menjadi trend sekarang bila pakai rantai dan cincin burung hantu. nak2 yang vintage punya. style doh! up to date gila! 


semestinya mereka tak tahu kenapa tiba2 rantai dan loket burung hantu ni tersebar luas. dan mereka beli dan pakai. 


pada aku rupa burung hantu tu sendiri memang dah tak cantik. maka aku tak pernah teringin nak pakai. cuma tengok je orang pakai. nak beli dan pakai memang tak terasa sikit pun. aku memang tak minat rupa burung hantu. jadi memang tak pernah ada dalam koleksi.


aku prefer rama2 atau kucing. bentuk love atau star. tu lagi best.. hehehhee


nanti aku cari cerita kebenaran dan hukum memakai rantai dan loket burung hantu tu dan kemudian kita share sama2 ye??



daaaaaa...






2 comments:

FariehanIbrahim [LBC] said...

bru jer psg niat nk bli rantai brg hantu tu.. tgk2 kata haram suda :P

Nour Eyza said...

ermm.. kalau menyerupai haram la kan? tapi xpe.. banyak lagi loket2 lain comey2.. =)