Happy Cat Kaoani -->

Friday, November 25, 2011

Rindu gila!





mak aku kata Pasu, si anak kucing comel baru aku tu dah tak ada. tinggal anak2 kucing yang hitam2 nakal tu aje. aku sayangkan Pasu macam aku sayangkan Puntal si putih gebu yang bijak tuh. series dia pandai main emosi.


aku paling suka bila aku tepuk2 punggung kucing aku then lama2 dia akan marah aku. siap jeling2 lagi. hahaha. gila pandai jeling aku. kalau aku tepuk2 dia mesti dia akan terkam balik tangan aku. agaknya gila geram dia dengan aku yang nakal ni. yes, aku memang bergurau kasar dengan kucing. haha


aku jugak suka buat latihan PLKN dekat anak2 kucing aku masa diorang kecik. paksa diorang panjat grill lepas tu diaorang takut gila nak turun. terjerit nak turun. last2 lompat je. aku memang ganas sikit main tapi lepas tu diorang la pemanjat grill berjaya. asyik panjat grill je kerjanya. ceh. dulu takut lepas tu jadik profession kan.


 

ini si Puntal. si budak pandai yang sangat nakal. pandai ambil hati orang dan bijak bermain emosi. ewahhhh.. bijak bermain emosi katanya. hahaha. dia ni kalau kita ketawakan dia, lek pulak dia jeling. konon marah la orang ketawakan dia. tapi comel okeh dia jeling. aku tangkap aku cium2 kau Puntal! hahaha





comel tak dia posing? sumpah rasa nak tampar je muka dia yang comel tuh. geram gila ok. hahaha. aku selalu ajak dia tidur dengan aku tapi dia tak reti diam jadi susah la sikit nak train dia, hehehe


tapi sekarang Puntal ni dah hilang. aku tak tahu la dia hilang ke rumah orang lain. ataupun dia hilang sebab dia mati. tak tahu langsung. tetiba je dia hilang tak dapat di kesan. sedihnyaaaaaa~~ T__T


sekarang aku sayang si budak pasu yang kecik tapi paham apa aku kata. tu yang aku suka. tapi suah hilang jugak. oooo.. sedih jugak. kenapa semua nak menghilangkan diri? nak kata mati aku tak jumpa pun jasad mereka. tak tahulah.


orang tua2 kata, kucing kalau sayangkan tuannya dia tak akan mati di hadapan tuannya kecuali kemalangan yang tak dapat dielakkan. kalau dia dah rasa nak mati dia akan larikan diri. tu la mak aku selalu kata. aku harap kalau mereka masih hidup, dan dijaga oleh orang lain pulak aku harap mereka sihat dan bahagia di sana. sob sob




comel kan dia? muka macam tikus. aku panggil dia budak muka tikus. tapi dia paham je aku cakap. kalau aku kata tidur dia dok diam2 tidur je. hehe. suka la budak dengar cakap nih.  =)


tapi sekarang tinggal beberapa je dekat rumah. sedih la. huuu.. kesayangan semua dah tak ada. hope untuk cuti kali ni ada la penyeri hidup aku dekat rumah. =)


korang mesti banyak kucing cantik2 kan. nak satu boleh??


hikss!! 



No comments: