Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, November 29, 2011

Berjimba!!





Assalamualaikum kawan semua.


ouch, sori la dua tiga hari ni aku tak update langsung sebab kawan2 aku datang dari Melaka dan Terengganu untuk berjalan dan menghabiskan masa bersama kami. hehe. sukanya. kawan2 aku tu sebenarnya dari diploma lagi aku dah kawan dah. tapi bila masuk degree ni sorang kerja sorang sambung kos lain. jadi dia masuk UiTM Kampus Bandaraya Melaka je. maka terpisahlah kami.


tapi memang dah setting ank keluar hujung minggu ni nak bersiar2 sebab kami dah lama sangat tak spend time sama2 together2. bila hari isnin cuti maka inilah peluang keemasan nak datang shah alam dan berjimba! yeaaaa!!


kebetulan husna ada pulak buat event dekat puncak. sambil berjimba boleh la pergi UiTM Puncak Alam kan. merasa tengok UiTM baru tu. mira la yang kami raikan sebab dia tak pernah pergi i-city dan pergi jalan2 kat KL. jadi ni memang nak bawak dia jalan2 la ni kan.



kawan2 aku sampai rumah aku hari jumaat malam. then malam tu tidur je la. esoknya baru kami ke puncak alam untuk event gromming kawan tourism kami disana. hehehe. jumpa juga dengan kawan2 lama yang semeangnya dah lama gila nak jumpa. kalau boleh nak spend time sama2 tapi apakan daya, ini je masa yang ada kan.


masa diploma dulu aku kawan baik dengan kawan2 aku ni. memang hampir semua esemen buat dengan diorang la. tapi sampai part 3 je. part 4 dah pecah group dengan orang lain. tapi kami still baik dan tak gaduh. 


cakap banyak pun tak guna kan? meh la tengok gambar je. hikhik



yang diraikan. Mira dari terengganu dan Amy dari melaka. =)



memang rindu gila okeh sebab dah berapa tahun tak jumpa. lagipun Amy tak datang masa konvo. maka tak dapat jumpa. mira kurang2 juga jumpa masa konvo jadi tak la lama sangat tak jumpanya. huuuu



my bestie since diploma till degree. sama2 daftar diploma dan sama2 daftar degree. sama2 mengharungi awal2 semester diploma dan sama2 mengharungi awal2 degree yang penuh pahit maung sebagai student. i always loves u friends. <3





ini event gromming di Puncak Alam. diorganize oleh kawan2 kelas saya dulu. datang sebagai participant dan memberi sokongan kepada mereka. sekaligus menjayakannya. good job friends! perjalanan event sangat lancar. kekurang datang bukan dari kamu semua, tapi dari peralatan sound system yang amat kurang memuaskan. layanan, perjalanan event, persembahan, dan makanan adalah terbaik. =)





ini semua kawan2 dari diploma. sekelas. selevel. sekos. ini adalah kawan2 yang sangat best. sebab diploma adalah kenangan yang sangat indah. sangat merindui saat2 itu semua dengan kawan2 diploma dan keadaan di UiTM Melaka. heyyyyy.. melaka sangat indah dengan segala kenangan dan segala yang berlaku disana. aku tak pernah bersedih disana. meninggalkan Melaka adalah perkara tersedih pernah dilakukan. =(






masa ni dekat Laman Santai Istana Budaya. sangat seronok lepak sini sebab kawasan terbuka dan bebas nak berbual, duduk sepah2, smoking cakap kuat2 dan ambik gambar macam jakun pun tak pe tak de orang nak pandang pelik. hahhaa. ramai gila kot orang bawak kamera. DSLR lagi. sebab nak ambik gambar dengan artis. 


setiap minggu ada artis jemputan. tiap minggu tema Laman Santai berbeza-beza. jadi korang boleh tahu dekat facebook Laman Santai untuk mengetahui apa tema minggu ini dan artis jemputan yang akan hadir. =)




ni dia I-City bagi sesiapa yang belum tahu. bawak Mira ke sini tapi dah malam, jadi permainan dah tutup. kalau tak ada banyak permainan macam dekat fun fair. =)





bersama pokok2 rendang setinggi aku berwarna puth. kalau warna lain tak nampak muka aku yang sangat putih tu. hakhak.





my gojes2 sayang. sangat seronok bersama mereka. berlepak dan menghabiskan masa bersama. nanti kita sama2 lepak lagi ok.










aku rasa lawa gila gambar ni. macam puteri dekat kayangan. series lawa gila. aku saje je ambik candid gambar Amy ni, tak sangka pulak comey macam ni. hehehe..



apa pun jangan serik datang rumah aku lagi ye Amy dan Mira. dan semoga persahabatan kita semua terus terjalin. miss u all! =)



bye.