Happy Cat Kaoani -->

Monday, November 21, 2011

Maaf, aku tak pernah suka bidang itu!











eiii.. malas gila aku nak layan bola2 ni. aku memang tak suka sukan. sukan apa2 pun la memang tak suka. maaflah. silalah sokong sebab saya tak akan sokong. perghh.. statement banggang. 


aku bukan tak ada sifat kesukanan tapi memang aku tak suka sukan. sukan adalah salah satu bidang yang amat aku tak suka dan takkan aku ceburi.


dulu masa aku sekolah tingkatan 5 aku tercari2 bidang yang aku minat dan aku suka tapi aku tetap akan tolak dan tak pernah menerima sukan sebagai bidang aku. kenapa ntah pun aku tak tahu. bukan setakat main, tengok pun aku malas plus tak suka langsung.


ada orang kata aku pelik. aku tak hyper. aku pasif aku gemok. so what? ada aku mintak kau duit buat beli makanan aku ke? tak ada kan? tayah nak sibuk2 ok. perghhh.. garang siot macam harimau2. arrhhh! tanak2.. sik2 harimau je. boring sungguh! garang macam kucing jantan la. meaaawwwww!! hahaha


apa2 pun aku doakan Malaysia memang sebab tu maruah. dan selamat pergi dan pulang. dah la bahaya. pemian siap nak baracuda bagai. ntah apa2 ntah! hahha..


ok. sila tengok bola. saya nak layan Maharaja Lawak Mega.. heeeeeee

No comments: