Happy Cat Kaoani -->

Sunday, October 9, 2011

Conteng-conteng





woaaaaaa... aku telah di follow oleh abang Fadhli Hamdam a.k.a Conteng-conteng! sukanya!! >.<


selalu aku je yang membelik satu2 entry bergambar beliau yang comel2 dan sweet tu. dah cerita pasal kenangan masa dulu2. aku pun jadi suka sangat nak tengok. ingat masa kecik2 dulu suka buat benda2 tu semua. yang best rupanya bukan aku sorang je suka buat benda macam tu masa kecik.. banyak lagi orang yang buat macam tu. dan apa yang abang conteng-conteng ni buat SEBIJIK sama macam aku buat dulu. saling tak tumpah..


dah la dia suka cerita pasal meow2 dia. haaaaa... dah la aku ni suka kucing memang blog peberet aku la ni melekat tiap2 ari. best woh! lukisan abang conteng2 ni pulak kiut miut.. hehehe. serasi je rasa dalam hati ni.






mari terjah2 blog beliau nescaya kau akan menyukainya.





*nak mula bermadah balik la. rasa dah lama sangat tak bermadah ni..*



No comments: