Happy Cat Kaoani -->

Sunday, September 11, 2011

Siap kemas! yeaa!




Now, dah siap kemas barang semalam. dah mop rumah then dah sapu. dah cuci kain buruk sekali. puas hati setakat ni. tapi ada lagi yang tak sempat nak dikemas sebenarnya. dah penat kemas2 barang sendiri kemas barang kat rumah ni belum sepenuhnya siap.


rasa mengantuk pulak lepas penat2 berkemas ni. petang ni nak kuluar. maybe sempat le tido sekejap kan.


kawan sampai pun tak tahu pukul berapa.. rasa lambat lagi kut tapi orang perempuan ni kalau bersiapnya lama. sampai sejam. nak gosok baju, gosok tudung, nak pakai make up, tudung @ shawl semua kan. harus la sejam.
tu tak siap apa2 tu. tak gosok baju apa, tak rancang pun lg nak pakai baju apa. tak tahu la. ikut hati memang nak rehat je kat rumah hari ni tapi orang dah ajak. lagi pun memang ada benda nak dibeli. kira belanja diri sendiri jugak la.. 


nak beli barang makanan, barang2 rumah sikit. ermm... petang ni kut tu pun kalau sedar la nak bersiap. hehehe...

1 comment:

SimplySeoul said...

mula sem memang memenatkan huhu.