Happy Cat Kaoani -->

Monday, September 12, 2011

Doakan yang baik2 je



Assalamualaikum kawan2 semua? sihat semua hendaknya!


saya baru balik dari temankan kawan saya pergi beli barang. sebab dia baru pindah rumah jadi tak ada perkakas dalam rumah. macam almari, kipas dan lain2 lagi. jadi saya tolong temankan je. tolong tenggek jugak. sebab saya tak da lesen nak memandu..hikshiks


kawan saya sorang lagi yang drive ke tempat2 yang kami tuju untuk beli barang. huhuhu. kami jalan2 tapi rasa memang tak puas la jalan2 sekejap sangat nak bersama. tak sempat lagi nak berbual2 panjang dengan kawan saya yang sorang tu. dah malam ni terus hantar dia balik Puncak Alam pulak. ermm..


rumah kawan saya dekat puncak tu best je rasa. duduk pun dengan kawan2 baik. sebilik sorang. rumah pun selesa nampaknya. baguslah kan, hehehe. nanti kalau aku nak pindah puncak korang tolong carikan rumah ok! hahahaha


lepas tu dah balik ni rasa macam loser pulak. ntah la kenapa. tiba-tiba hati macam erkk.. tak sedap dan rasa macam perasaan yang down..huhuhu. entah kenapalah agaknya.. =(


semoga tak ada apa2 akan berlaku la. aku doakan semuanya selamat.=)





No comments: