Happy Cat Kaoani -->

Saturday, July 9, 2011

Malas gilaaa nak tulis report!



betullah orang kata kalau kerja bertangguh-tangguh ni akan jadi malas akhirnya. tengoklah. aku sepatutnya buat report hari2 dekat Housekeeping department ni tapi since buku aku dah habis, jadi aku hold dulu dan baru nak call lecturer kalau2 lecturer nak hantar buku report kuning buruk tuh. lama lepas tu call sekali lecturer kata tak apa pakai je buku apa2 mintak sain. saya approve je buku latihan biasa tuh. 


aku pun macam " ehhhh.. malasnya nak buat report dah banyak hari tinggal ni." hadoi la....


aku rasa esok baru aku nak pulun buat then nak hantar sebelum aku cuti hari ahad. hahahaha.. kalau boss aku tu tanya cakap je la lecturer call balik suruh saya pakai buku biasa je. dia tak berkesempatan nak hantar buku tu. hahahahahaha..


padahal.. jadi sebenarnya jangan la bertangguh kerja nanti tak menjadi kerja tuh. baik buat terus nanti lupa atau terus malas nak buat lagi la leceh. 


ok bye! =)


No comments: