Happy Cat Kaoani -->

Friday, July 8, 2011

Kerja Malam atau Pagi best??



assalamualikum kawan2... selamat pagi. semoga anda semua sihat2 hendaknya. saya sihat je. semalam kerja pukul 3 dan balik pukul 11 malam. hehhehe.. 


balik akak saya ambik dekat hotel then balik. salah pulak jalan sampai pusing Danga City Mall dua kali.. apekah kan? sebab mula2nya akak aku ternaik 2 flayover terus sesat2 bagai. bukan sesat.. tapi salah jalan je.. kesian betol la. dah la malam saya jadi tak familiar la...


kesian je, malam2 kita main jalan2 bagai.. mula2 masa salah tu akak saya kata tak apa.. cool je dulu.. lepas dah round DCM 2 kali dia pun dah bebel2. saya pulak kata cool.. hahahahaha


semalam aku masuk je kerja dah la lambat sebab bas yang aku naik tu berenti lama dekat JB Sentral. jadi aku lambat masuk kerja. nak tukar baju lagi. nak dengar briefing lagi. aku punch card tak lambat. cuma aku nak salain baju itu ini jadi lambat. aku masuk2 je supervisor dah takot2 kan aku.. haahhahaha..


lepas tu supervisor suruh aku pasang cangkuk langsir untuk Perfect Room Program untuk buat turn down. aku pun cucuk2 la cangkuk besi tu dekat langsir. mula2 bilik pertama aku yang panjat sangkutkan langsuir tu dekat rail lepas tu malas dah aku panjat2. aku suruh je jejaka2 yang buat aksi2 acrobatic dekat tingkap tuh. hehehehe


lepas pasang2 langsir dekat bilik tertentu kami buat bilik turndown pulak. yelah, turn down tu kena sebab kena betul2 kan balik kalau ada apa2 yang rosak ke, apa ke dalam bilik tuh..


lepas habis tu mari buat bilik untuk VIP yang nak masuk esok pagi. jadi malam ni kita dah kena siap2 dan kemas apa2 yang patut, biasalah.. kalau VIP mesti semua perfect.. 


aku kerjanya ikut je supervisor dan apa2 diorang suruh. senang je. buat je macam kau tak reti langsung. hahahha.. mengikut arahan. diorang pun tak boleh nak marah sebab kau student yang baru nak belajar..


pukul 10 lebih semua dah bersiap2 nak balik dah . lagi pun keje malam ni tak payah la nak jaga apa2 protokol sangat sebab bos tak ada. hehehehe. jadi kalau bilik bos dah gelap kami pun cepat2 je nak balik. hehehehee


 








gambar2 atas ni di bilik comer suite. bilik macam apartment. ada living room dan bedroom. ni suasana malam warna lampu kuning jadi keadaan jadi kuning je..


hari ni masuk kerja pukul 3 lagi. balik pukul 11. huuuuuu~



 

No comments: