Happy Cat Kaoani -->

Friday, July 15, 2011

Good Night~







good night kawan2. saya nak tidur la esok saya mahu kerja semula. pukul 7 masuk jadi dalam pukul 5.30 dah kena bangun dan bersiap. 


esok kawan2 saya semua mesti nak sekolah, kerja, kan? lain la yang tengah cuti sem tu.. bangun siang hari. bangun je bukak peti sejuk, bukak tudung saji cari makanan kan? mak pun dah pergi pasar, kedai, rumah kak limah (sebab kak limah ke ada kat rumah) dan ke macam2 tempat. kau tak bangun jugak lagi kan?? hahhaha


biasalah tu.. keep it up! sebab kalau dah bersuami dan beristeri tak sesuai nak buat macam tu. jadi selagi anda single anak dara, anak bujang tu sila nikmatinya dengan kadar segera dan dengan tepat. jangan bazirkannya.. nikmat single tuh!


ok la, dah melalut lalut ni.. ok nak tidur. korang semua pun tidur tau! bye semua!!







4 comments:

Cik Ezy said...

ok.. dah nak masok tengah hari ni..
saye baru bgon..
kehkehkeh

♥ cik kieranaa ♥ said...

nite!...

btw..da folo u..hit me back! tq!

Nour Eyza said...

cik ezy :: biasalah.. memang best cuti2 ni bangun lambat..hehehe

cik kieranaa :: dah follow awk dear!

alinac lover said...

btoi2 hahaha