Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, July 20, 2011

Free Cake from Hotel




sekarang sudah pukul 12 setengah.. wohhhhhhh, malasnya nak pergi kerja! huhuhuhuhu.. rasa nak bermalas-malasan je dekat rumah seupaya boleh update blog banyak2 dan menghabiskan setin biskut Jacobs! hahahaha.


malasnya rasa nak bangun dan bersiap sekarang ni. nak pakai baju apa pun tak tahu. malas la pikir. malas nak gosok. malas nak cara. semua malas. kenapa ni? sebab kerja petang tak best? yeke? best jugak la aku rasa dapat kek free. dapat makan free. dapat berfoya-foya sebab bos jarang ada petang hingga malam ni. kan? ahahhaha..


bolehlah sambil2 tu kau belek2 katalog AVON sekejap sambil menghilangkan lelah. hhahahaha.. bolehah refresh mata dengan katalog TUPPERWARE yang bersepah atas meja tu kan? macam tak biasa. lepas tu boleh tersengih-sengih dengan orang dekat lobi..hahahaha


yang tak bestnya bila kerja malam shift dengan orang2 dah jadik lain. ada kerja pagi. keje malam. tak jumpa pun. jumpa pun sesaat dua je. sobssss~


tak lama lagi dah nak habis. lagi 2 minggu je. kalau boleh nak kumpul seberapa banyak kenangan manis la. tanak kenangan tak manis. dan berbaik2 dengan semua orang. hehehhee. 


semalam usik2 abang bell man suh belanja kek dia suh ambik je malam tuh. ye ye jek. aku pun lepas ambik je terus blah. ambik 3 ketol sekali kau! haaaaa... geram aku hari2 aku tengok kek tu duduk molek dalam peti ais. baik aku ambik 3 ketol.


dari kiri Tiramisu Cake, Cheese Cake and Strawberry Cheese Cake.. nyummm~



sedap sehingga menjilat ibu jari kaki nih! lepas tuh sampai hari ni tak habis2 lagi kek ni. nampak je kecik tapi rupanya tak boleh habis. aku yang kuat makan kek tu pun tak boleh terabis kan? cam ne? kalau kek birthday biasa tu aku boleh je habis okey. sedappppp...


ok la. dah pukul 1 ni aku nak mandi dan bersiap pergi kerja. nanti malam kalau aku tak ngantok aku try buat entry lagi.. kalau la, kalau...hahahahhaha


ok bye!!



No comments: