Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, July 27, 2011

Aku Curang!




semalam dengan rasminya aku telah curang! tidakkkkkkkkkkk aku curang padamu sayang!! 


semuanya bermula bila aku nampak dan siap belek2 lagi jenama lain selainmu di pasaraya. aduh, dan aku terus terpaut denganmu!


dari ini 








kepada ini










sebenarnya tak rancang langsung pun nak tukar mintak wangi. lagi pun minyak wangi ni bukan mahal pun. nak tunjuk2 kat orang pun segan. yelah, minyak wangi murah. tak mampu wehhhh nak pakai minyak wangi mahal. cepat je habis sebab selalu sangat sembur.. ahahahahha


lepas ni nak beli lagi satu. lagi sweet bau dia. tapi disebabkan ada kakak tu pakai minyak wangi tu jugak jadi saya cancel pakai minyak wangi tu. tunggu nanti dah masuk u boleh la beli, sebab nanti dah tak jumpa kakak kerja hotel tu lagik.. hikhik.


memang jenis tak suka tersama dengan orang terdekat. huhuhu. tapi tengok jugak kalau orang tu saya suka tak apa. tapi kalau saya tak suka tak boleh. tak boleh terima.. hahahaha


kakak aku kata bau dia sedap. lembut je. tapi aku rasa bau dia macam bau minyak serai dekat SPA aku pakai untuk buat wangian. ntah la. kadang2 orang kata bau tu sedap, walaupun pada kita bau tu tak sedap. huuuuu


tapi setakat ni pakai ni dulu lepas ni kalau nak tukar ke atau nak beli lain, belilah. hehehee.



jadi sekarang 

AKU TELAH CURANG 

padamu Loving You Silky Girl! >.<



bye =)


3 comments:

Cik Ezy said...

idong masing2..
laen org laen baunye..
hehekk..

ain.alias said...

phewww.. pakwe terus tarik nafas lega.. haha

Pen Biru said...

suspens....