Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, July 26, 2011

Terharu!!





hai kawan2 semua.. apa khabar? anda semua sihat? saya sihat2 sahaja cuma kepenatan yang maximum pada malam hari. sebab bekerja dan membanting tulang pada siang hari.. hukhuk >.<


hari ini saya nak berterima kasih pada awak sebab bersusah payah buat satu entry sebab nak tunjukkan kat kita ada jugak wujudnya bunga warna hijau tu. kita terharu sangat dengan keperihatinan awak..  


tak sangka ada juga orang yang ambil pusing pasal status saya. hikhik.dah bertahun saya letak ayat tu semua tak ada ambil kisah pun, tapi awak ambil kisah.. sungguh terharu..


thanks for da picture...kita dah tengok dah! untuk ciptaan Allah kita akan cakap its awsome! tapi pada pandangan mata kita still bunga warna lain lebih cantik kan? macam warna pink, merah, kuning, biru dan peach..


dan saya prefer pokok yang tidak berbunga. macam pokok puding ke.. atau pokok dedaun yang tak ada banyak bunga yang memerlukan perhatian.. =)





















kita lebih suka pokok tak berbunga tapi ada daun warna merah2. mostly suka pokok keladi dan puding! =)




thanks again ye awak! >.<




bye!




6 comments:

Ibu Ammar said...

hah, pelik nya kesukaan kamu.

Pen Biru said...

salam ziarah.follower 170..jom follow sy..sy suka biiiiiiiiiiiirrrruuuuuuuuuuuuuu...

Nour Eyza said...

@alexandiana alia :: tak pelik sgt la..hehehe


@pen biru :: saya dah follow awk balik! thanks sudi singgah! =)

aienalias said...

tq!! :)))

Unknown said...

ayie xkisah pon pokok apa2 pon yg pntg mendamaikan hati apabila melihat..

Anonymous said...

Saya suka pokok berbunga tapi cuaca kat msia ..tak sesuai ..so tengah seronok kumpul keladi yg mmg ada warna merah2...