Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, June 7, 2011

Puas Hati




disebabkan asyik tak dapat je tengok movie fast 5 dekat panggung apatah lagi dekat wayang, hari tu hari jumaat petang aku balik kerja terus balik rumah. tapi memandang mak aku nak beli sesuatu dekat pasar Pandan maka kami ke sana. jalan2 lepas tu aku nampak kedai CD. biasalah... kedai CD cetak rompak. hakhakhak.. 


aku dok pandang2 carik cerita terbau dekat situ. aku nampak la Kungfu Panda 2, Pirates of the Carribean dan Kongsi.. aku tanya Fast 5 ada tak cina kedai tu kata ada. haha.. dia siap bagi aku tengok. RM4 je dik. amboiiii.. murah gilaaaaaa... aku beli sebab tensen nak download Fast 5 tak lepas2. jadi beli je senang. lepas tu aku tengok tak ada subtitle dan hampeh sikit la kualitinya. biasalah kan. dah nama pun cetak rompak. tak mampu nak beli yang betol2 punya.. hukhukhuk





memang best. tidur siap mimpi2 Vin Diesel dengan Paul Walker lagi. memang dah parah sangat dah ni.. hahahhaa...


mari la tidur kawan2 semua. esok mahu kerja. lalalalala.. esok kerja!



bye.. nite! =)



No comments: