Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, June 7, 2011

Hujung Minggu Hari terbaik Menbina Badan! =)



minggu ni minggu yang menggemukkan. mana taknya, santu ada kenduri rumah makcik aku, lepas tu hari ahad ada kenduri kahwin. bukan satu ok tapi 3 kenduri kahwin dan kami sekeluarga pergi ketiga-tiga kenduri kahwin itu... wah.. semua makan nasi minyak..memang best sangatlah..hahaha.. kenduri rumah makcik aku tu pun makan nasi minyak... berturut2 makan nasi minyak je.. naik muak dah tekak ni terima ayam masak merah..heeeeee


lepas tu hari ni dekat opis makan nasi beryani pulak. perghhhh... memang la membina lemak berjaya. tapi aku makan nasi putih dengan lauk ayam beryani je..tak leh makan beryani hari2 tak elok kan.. haiyooooo...


semalam lepas balik kenduri tu akak sibuk nak jalan2 pergi Tanjung Balau la hape la. jadi pergi je la. tengok2... bukan nak berkelah pun. dah tak ada zaman dah nak berkelah tepi pantai ni macam dulu2. puas dah tiap minggu aku main laut, korek pasir, minum air kelapa dekat Punggai dulu.. masa aku kecik2 la. kalau aku tengok balik gambar tu macam erkkkkk... irengnya aku dulu... hahhaha


sejak dah besar2 ni aku tak berapa la minat dengan laut. biasanya laut dekat kawasan aku ni bahaya. selalu makan orang. kalau aku pergi camping dulu2 masa sekolah mesti mak abah aku pesan supaya jangan mandi laut. even masa aku pergi buat esemen dekat Pangkor dulu pun au tak mandi laut. aku just main air je tak berenang, tapi aku ikut sekali masa pergi snorkeling tuh. buat aku biasalah. jadi camera girl je... hehehehe.. dah mak abah aku pesan jangan main laut, jadi kau kena la ikut. mak cakap daulat woooooo...hahhahaa



dan ini gambar2 aku semalam.. lalalalala~









ok dah bye.. =)



No comments: