Happy Cat Kaoani -->

Friday, June 10, 2011

Cute Baby with Their Bantal Busuk~



hari ni tak sepancit semalam. kerana hari ni saya tak puasa jadi tak la sepenat semalam. bertenaga la sikit.. hehehe.. tapi lambat la makan lunch hari ni. pukul satu lebih baru nak makan. yang si Jafrie baru makan sikit dah kena panggil sebab ramai orang yang check in hari ni. yelah, hari ni kan hari jumaat.. bermulalah cuti hujung minggu orang2 disini..


dijangka esok lagi la ramai yang check in. biasalah tu kan... aku buat reservation pun banyak sangat 11june check in.. jadi tak hairanlah esok akan menjadi hari yang busy dan memenatkan.. huuuuu


hari ni aku tengok ramai budak2 kecik yang baru2 nak naik check in. comel2 diorang ni. macam2 gaya ada. ada yang sangat hyperactive. ada yang sangat sweet tapi pemalu. ada yang tak tahu apa ikut je. ada yang sangat excited datang2 je lari2 dan jerit2 kat lobi, ada pulak yang menangis2.. macam2 hal la diorang ni. biasanya kami akan suka dengan budak2 kecik yang comel2 dan kecik2 ni.. lembut je kulit diorang ni kan? wahhhh.. sukanya pegang baby! hehehehe..


tadi ada budak yang jerit2 lari2 satu lobi.. ada yang bawak bantal busuk then main2 sampai bantak tu jatuh2 atas lntai.. ada yang saket mata.. ada yang sangat sweet senyum je tapi tak bercakap pun. tapi sangat paham apa orang cakap.. kita panggil dia datang, senyum2.. then Duty Manager bagi kek dia ambik pun senyum je.. heeee.. comel.. geramokeh tengok dia! hahahhaa.. semua orang geram tengok dia yang cantik dan comel tu..heeeee~


hari ni aku dah mula angkat barang ke bilik. sorong troli yang berat tu. ok. troli tu tak berat cuma barang2 tu yang memberatkan troli. tapi yang aku hantar tu cuma budak2 u jugak.. semua perampuan. kira ok je. orang lain dah jerit2 panggil aku Bell girl. sebab selalunya semua lelaki yang angkat2 barang. kalau beg besar2 aku malas la  angkat. habis kudrat wanita aku nak angkat... pastu tertarik semua urat saraf tolak troli. hahahhaa.. dah ler aku pakai heels. penat weh! diorang pakai kasut plat pun penat, inikan pulak pakai heels.. choyyyyy...


tapi enjoy la kerja sana. bahagian concierge la. hehehe.. ape pun kita tengok la dulu macam mana. rasa nak cepat2 3 bulan ni la.. huuuuu~





No comments: