Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, May 17, 2011

New Life Begin!

Assalamualaikum semua kawan2. maaf sebab lama tak update. dalam seminggu rasanya. sebab saya balik rumah jadi memang tak ada la nak update ke apa sebab dekat rumah internet slow. lepas ni saya akan giat berblog semua sebab saya sekarang sudah pindah ke rumah sewa baru bersama kakak saya. sebab saya akan mula praktikal esok! yeaaaaa!!


bermula esok saya akan praktikal di Hotel The Puteri Pacific Johor Bahru. position pertama saya adalah bekerja di Front Office. yeahhh.. sangat malas gosok baju dan kain untuk esok ya.. haduiiii.. >.<


sape ada yang rajin?? tak?? ala.. tolong la.. 



hari ni datang JB dan tolong kemas dan angkut barang2 dengan kakak dan mak saya. mula2 macam relax ke sekali rasa penat pulak malam2 ni. hukhuk. mata dah kelat2 tapi hati masih nak main2 lagi. mana satu ni?


baju tak gosok lagi. dokumen lagi. kasut lagi. semua tak tengok lagi.. haiii.. kena prepare ni sebelum tido kalau tak esok memang ada je la yang tertinggal tuh.


baik saya sedia sekarang kan? kalau tak memang la tak menjadi kalau esok pagi.. doakan saya supaya sentiasa baik2 sahaja dalam berpraktikal ya! wish me luck bak kata orang putih! =)


ok la.. babai. esok2 saya update lagi ye.. =)



No comments: