Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, May 11, 2011

Exam sudah habis!! yeaaaaa!



assalamualaikum kawan2 semua, apa khabar?? wahh.. kepada yang dah habis exam tu mesti gembira dan sibuk semuanya nak balik rumah.. heheheh.. termasuklah saya..


semalam kemas barang sampai pukul 3. baru tidur. pagi2 cepat2 siap then balik naik bas MAJU... lalalalala!.. dan sekarang saya berada di LARKIN! wawaweeeeeeeeeee.. sukanya! Rivership Village wait for me!  hikhik.. bunyinya macam tak penah balik je kan?? hahhahah..


i loikeeee.. hikhik. ok dah. tak payah nak sangap sangat dengan JB kau tu. haaaa... sebab balik cuti 4 bulan ni bukan cuti suka ria ok. suti ni kena praktikal 3 bulan. lepas tu macam biasa la kena buat report yang tak tahu format dia macam mana then baru naik sem baru.. yeaaaa!!!


sukanya.. semalam paper last saya petang. ok. ni nak cerita. lect kata soalan tu senang je. untuk sem ni senang. baca n buat latihan yang dia ajar. paper ni ada kira2. then, kami pun buat la segala latihan dan apa yang lect bagi supaya memperkukuhkan lagi cara kami mengira. nanti kalau keluar soalan boleh la jawab kan?


sekali soalan keluar... mak oi! susah ok!! yang lect ajar tu semua basic je. sangattttt basic.tapi soalan keluar amat tricky dan complicated gila. ingatkan saya je tak reti jawab rupanya bila tanya kawan2 semua kata hampeh!.. macam mana tu??


haish.. tamao la cakap pasal exam lagi. dah lepas pun. mintak2 la lulus kan? lect memang tahu kot jadi dia saja je tanak letak carry mark.. kalau letak lagiiiii la pengsan kiteorang.. hahaha...


saya ada macam2 cerita ni. nanti ye saya update. tunggu tau!!


k bye!!



1 comment:

Jay said...

selamat bersuti dan berpraktikal..hehehe...insyallah semua berjalan lanjar...Smile always k..