Happy Cat Kaoani -->

Sunday, May 8, 2011

Dah Petang Ke??




dah petang dah. dah pukul 2. ayooo.. tak start stady lagi ni. kena mula ni dari pukul 2 ni. kalau tak memang ke laut la jawabnya. haiyaaaa.. risau2.. risau yang tak berbelah bagi.

tapi tak stady2. macam mana? sengal kan? kena tunggu kawan2 ajar macam mana nak kira2 ni sebab ai tak pandai sangat la. ai tengok je soklan tu tanpa reti nak jawab. haiyakkk... nak laki pandai math la sonang anak den sumo leh jawab math dengan kacangnya.

boleh tak angan2 macam tu?? boleh kan? angan2 je kot.. hahahaha


ok. mari study. babai!




5 comments:

mykhalis said...

sila2 study.. jgn tido

syAfA said...

xsalah nak berangan..haha.

study jngn lupe..hehe

mekaseh tinggalkan jejak!=)

Ardini Humaira said...

dni pon lom study gak hik3... banyak main

Faztee Danisha said...

skg dh pg(tika komen ini diketuk)..monday sudah..heheh

Nour Eyza said...

@khalis :: stado.. hehehehe

@syafa :: sama2! lalala

@dni :: jom2 kita study!

@fazlee danisha :: heheeh.. selamat datang!