Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, April 27, 2011

Tak Paham Langsung~



 ramai manusia sekarang dah tak boleh nak di hubungi.
ramai sangat yang dah SOMBONG..
tak boleh nak tanya kabar
evean kau bizi pun bukan nak balas mesej tu berjam ok
seminit je
ni takkkkk...


ke kau memang tak sukaaaa orang tahu pasal hidup kau?
suka menyendiri?
ok la fine..
esok lusa kau kawin tak ada siapa nak datang kenduri kawen kau
sebab kau tak suka keep in touch dengan kengkawan


ke sebenarnya kau jadi macam ni sebab  kau dah ada awek?
wowww! kuasa awek sangat tinggi sampai boleh menggelapkan kawan2
kawan2 yang sama2 sekolah dengan kau
sama2 ada memori dengan kau


macam tu la..
aku dah jumpa banyak perangai macam kau
asal ada awek je terus buang kawan
ye la, nak setia kononnya tanak berhubung dengan perempuan lain
lepas ni kau kawen gi la buat kenduri berdua je dengan family kau
kan best macam tu
sebab kau dah buang kawan2 kau semua...


best sangat perangai macam tu kan
jangan terkejut la kalau tetiba kau mesej atau call aku tak kenal kau siapa
sebab aku pun tak kuasa nak melayan manusia macam kau
kalau kau tak suka aku, tak mahu berkawan lagi dengan aku, aku tak rugi apa..
kau mungkin akan rugi satu hari nanti...


mungkin LAUT buat hati kau keras
sekeras ombak yang memukul pantai...




2 comments:

Ardini Humaira said...

uiskkk sangat tak bagus buang kawan.. sebab tu ada pepatah.. berkawan biar seribu:)

Nour Eyza said...

masalanya orang tu yang sombong dni.. huhuhuhu..