Happy Cat Kaoani -->

Thursday, April 28, 2011

Bila Waktu kan Berhenti~



study.. study.. study..
semuanya mood study..
aku pun mood study ni..
tapi macam ada yang kurang..
apa ntah aku pun tatau..


soalan spot dah tahu tu yang bermalas-malasan
sebab baca benda yang spot je..
sekali kalau yang spot tu tak masuk 
memang MAMPOS namanya sebab memang baca yang spot tu aje..
hahahaha..


keji sangat perangai student macam saya ni kan?
ke korang pun buat macam tu??
eleh.. same je kan??
kan???


saje je nak saiko orang
padahal sendiri dah saiko lebih tadi
study berpulun benda yang spot je..
sekali benda yang spot tu satu hapah pun tak masuk
memang ranap!!


sekarang ni kawan2 serumah saya ke library
saya?
owhhh.. saya tak boleh sepanjang masa study group
memang ai tak belajar la kekadang
baik ai duduk rumah study dan hafal sensorang
sebab hakikatnya ai dah biasa
KESEORANGAN..



ewahhh.. tacing plakkk..
heeeeee~


ok 
bye!!



1 comment:

Ardini Humaira said...

dni tak suka study group hehe