Happy Cat Kaoani -->

Sunday, April 3, 2011

Ahad Ahad Ahad



tiap minggu aku balik dalm beberapa minggu ni. jadi aku rasa penat walaupun sebenarnya suka sangat balik rumah sebab rumah adalah best!.
tapi memang memenatkan sebab perjalanan bukan dekat..
tapi demi rumah aku sanggup!


minggu ni balik sebab aku kena pergi interview untuk praktikal dia Hotel The Puteri Pacific Johor Bahru.
jadi dengan nervousnya aku balik dan hari sabtu interview.
interview tu ada 2 session
satu ujian bahasa inggeris dan kedua iterview cakap2 depan dia
more to english tapi aku bantai je cakap mix2 sebab puan tu mix2 kan aje..
hahhaha..


tak adalah rasa takut sangat masa tu tapi nebes sikit2 tu adalah.
setakat seram2 sejuk tu memang la terasa sebab ni first time kena interview kan. 
haiyakkkkk!


dulu masa praktikal aku pernah join event dengan Puteri Pacific ni
aku duduk semalam sebab event tu habis dah tengah malam jadik aku pun stay kat bilik dia
sangat selesa dan sangat best!
sebab hotel 5 star dengan kemudahan yang sangat cukup
aircond yang best, tilam yang empuk sangat2, shower n bath tub yang best serta mini bar yang banyak gila makanan dan jajan. 
haiiii.. seronoknya!!


lepas interbiu, pergi makan pizza


menggedik-gedik bersama spek kakanda saya




saya harap dapatlah saya praktikal dekat hotel tu sebab saya dah pikir macam2 kalau duduk sana
tapi kalau tiba2 tak dapat kenalah carik lain
hopefully dapat!


tolonglah doakan ye!



dan saya doakan juga semoga cepat dapat tempat praktikal kepada kawan2 lain yang belum dapat tempat lagi! 
semoga semuanya berjalan lancar!






No comments: