Happy Cat Kaoani -->

Wednesday, March 30, 2011

Kepenatan dan Kekalutan



tiga empat hari ni aku jarang update blog. bukan sebab sombong tapi sebab banyak sangat kerja dan esemen + folio nak dibuat sekali gus. hari ahad bersengkang mata untuk buat folio dan juga baca untuk test hari isnin. sekali macam biasalah, test tak jadi, minggu depan barulah lect kata nak buat test. folio tak tengok lagi...huaaaaaa!!! penat buat ni madam!! tengaklah.... sobs sobs



lepas hari isnin tu nak bawak ke selasa bersengkang mata lagi untuk buat folio subjek yang hari selasa. sebab lect kata nak tengok selasa tu. waaaa... buat dengan gigih. segigih sgigihnya sampaikan tak tidur walau seminit pun malam ni semata-mata nak buat folio tu. daannnnnn... dengan seronoknya lect saya tak tengok pun folio tu tadi. beliau kata minggu depan baru audit datang tengok kerja2 awak. huaaaaaaaaaaaa untuk kali ke-2!!




dan malam ni sekali lagi bersengkang mata sebab esok ada test. dengan rasminya mata kena bertahan untuk malam ketiga. huish!! kesian mata saya yang sepat dan comel ni, saya telah endera dia dengan kadar yang amat teruk... kesian... kesian.. nantilah saya balas dendam dengan tidur sepanjang hari! huahahahhaha




sekadar hiasan =)




No comments: