Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, February 15, 2011

Tidur Bersama Buku

esok merupakan kelas f n b. ada test esok. dan yang bestnya sekarang baru balik makan dengan kawan2 serumah dan tak serumah yang sangat happening gila.. sampai naik pening.. ahhahaha..ketawa tak sudah2 tak sedar agaknya esok ada test 10 chapter... sangat seronok ye belum baca hape bende pun lagik ni.. memang terbaik la!


rasanya pukul 12 baru  start study ni. harap2 masuk la. siang tadi bukan tak nak study. nak... tapi tak ada mood. mood untuk lipat baju, kemas baju dan gosok baju lagiiiiii best! hahahah.. berlambak aku gosok. kawan2 pun naik pelik kenapa aku sik gosok baju banyak. hangin nak menggosok tu datang cam taufan tu yang sapai tak cukup hanger aku nak sangkut baju yang aku dahh gosok tu! hahahaha


sekali tempat nak sangkut baju tu tercabut dan baju2 yang dah gosok tu terjatuh! OMG! ai baru gosok dah renyuk balik nih! tidakkkkkkk!!


ish3.. hiperbola je aku nih. rasanya dah kena study ni. dah melampau batas dah ni. semakin malas study. 





ppppssssttttt :: happy makan hari ni! thanks kawan2 dan by the way happy six month ......  =)






No comments: