Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, February 15, 2011

Nak Tengok Keadaan Banjir di Kota Tinggi? Cekedaut!

hari tuh masa musim hari raya cina hujan lebat 2 hari tak henti2 menyebabkan Kota Tinggi banjir. biasalah, nama je kota tinggi tapi rendah mengalahkan lembah klang. hehehehe. kalau hujan lebat2 sejam dua pun dah boleh buat kota tinggi banjir. aku bukan duduk kota tinggi tapi kalau nak balik u atau nak pergi mana2 kena la lalu kota tinggi. aku duduk kampung lagi. bawah nun dalam peta malaysia. beberapa saat je boleh sampai Singapore.


meh2 aku tunjuk mana tempat aku tinggal. bagi clear kat korang yang failed atau memang tak suka geografi. aku suka geografi dan sejarah dulu. dapat gak la A. hikhik.


oke. sekarang mari kita tengok kota tinggi banjir. ni baru banjir biasa tau. bukan banjir besar macam tahun 2006 dulu..
























tengoklah paras air sungai dah tinggi sangat. sikit je lagi dah boleh melimpah ke atas jalan. wuwuwuwuwwuuu.. takutnyerrr.. =(



No comments: