Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, February 15, 2011

Segala Puji-Pujian Bagi Kekasih Allah

selamat menyambuat maulidur rasul bagi semua umat Islam seluruh negaran dan sesiapa yang berumat islam seluruh dunia. semoga kita berada dalam lingkungan rahmatNya kerana memuji kekasih Allah ini. 


hari ini saya cuti. esok ada kelas balik dan ada test. test en K. ada 10 chapter. tapi belum baca satu hape pun ni. wawaweeee... karang malam haruslah saya berjaga untuk test esok. hakhak.. itu biasalah bagi pelajar2 universiti kan?? stay up sebab ada test dan exam. kalau tak stay up tu maknanya bukan student lifelah! heeeeee =))


apa rancangan korang hari ni?? keluar bersiar2 ke atau pergi berarak menyambut maulidur rasul??? ermm... ingat lagi dulu2 masa kecik2 pergi ikut cikgu rewang dekat masjid dekat kampung untuk kenduri siang tu. dulu sekolah agama saya sebelah masjid kampung. jadi memang selalu turun masjid rewang. tapi kalau ramai dah orang2 tua rewang saya hanya menyibuk je la.hikhikhik



tu je pagi2 ni saya nak mengomel. korang semua dah sarapan?? saya mestilah belum sarapan..hehehehe




psssstttt :: mari berselawat kepada Nabi Muhammad hari ini! 





No comments: