Happy Cat Kaoani -->

Friday, February 18, 2011

Postpone!

tiap2 hari aku dipermainkan. sangat selalu dipermainkan begini. sangat la kecik hati. macam ni la kan. suka buli aku yang kerdil tak berdosa nih.huuuuu.



dari hari ahad sampai hari ni asyik dipermainkan. dipermainkan oleh siapa? oleh lecturer okeh. mula2 lecturer kata ade test cost control isnin lepas. maka aku dengan kawan2 bersengkang mata study la malam tuh. isnin pagi tuh dengan slambernyer lecturer tu start belajar then dengan rasa tak bersalah lect kata test hari jumaat! 


maka ri ni hari kamis (masa aku taip ni belum pukul 12, so belum hari jumaat k) aku dah risau2 dan dah bermalas2 sebab esok ada test dan malam ni kena study lagi. sangat la saket hati yang membuak. apa yang aku baca hari ahad hari tu pun aku dah lupa dah. konpem la kena baca semua balik kan dengan buat kira2 sekali. tapiiiiii.. 




sedang aku membebel2 dan terjerit2 dalam bilik sebab kena study benda sama berulang kali je ni. ada satu panggilan dari rumate tersayang berkata. 




RT = Rommate Tersayang
Aku = Aku


RT : weh, ade berita sedih ni.. aku tatau nak cakap cam ne.. aku cam nak nangis nih! (nada suara suspen giler)
Aku : apesal ni? ceciter..
RT : aku nak bagi tau ni.. sok tak ade test.
Aku : ....
Aku : ye ke weh? serius??
RT : serius nih.. ok. aku nak kol orang lain!



perghhhh.. memang terbaik lect aku kenakan. sampai aku speechless nih! dan tibe2 sahaja ada pertunjukkan bunga api di i-city! waaaaaaa... memang terbaik lah bai!




maka dengan ini esok tiada kelas bebeh! tiada kelas, tiada test!! wakakaaka.. serunuknya! heeeeee... bolehlah berpoya-poya   bersenang lenang nih nokkk! hikhik



gambar tak ade kaitan lagsung. suka2 je aku letak. nasib korang la nak tengok ke tak.





ok. bai. nite.

No comments: