Happy Cat Kaoani -->

Saturday, February 19, 2011

Nak Nangis Lah!

















































nasib korang la nak muntah hijau ke, muntah darah ke.. nak pangkah page aku ni ke. sebab sekarang ni aku rinduuuuuu sangat dengan adik aku yang tebu2 bucuk2 nih. dah lama tak balik. rindu nak main2 dengan dia. dalam adik beradik dia, dia sorang je yang aku sukaaaaaa sagat buat main. dia ni pandai tau. kalau orang panggil nama dia dia paham. kalau orang geram2 dengan dia, dia pun geram2 dengan orang. kalau orang ketawakan dia, dia jeling tanda marah la konon.... tapi sikit pun aku tak takut dengan jelingan dia tuh.. hikhik



jadi aku tepek banyak2 gambar dia. tepek besau2 suapaya aku puas hati. sebab aku rinduuuu sangat dengan dia. nak main2 dan tepuk2 dia. hehehehe..



i miss u puntal!

muah!


bai!


No comments: