Happy Cat Kaoani -->

Saturday, February 26, 2011

Birthday Prank!



semalam malam kami serumah berkelibut untuk menyambut birthday kawan yang datang dari Melaka. plan ni dah seminggu Faz rancang dengan semangatnya. siap buat macam2 benda supaya si Mamat ni tak tahu ini adalah rancangan. rancangan yang superb dan buat Bulat rasa diawang-awangan. rasa sangat hot walaupun hakikatnya dia tak hot langsung.


hahahha. sila jangan marah abang Bulat. gurau sahaja ini semua. semog inilah birthday paling memorable yang kau pernah hadapi. eventhough hanya girls je yang celebrate untuk kau tapi ini adalah birthday prank paling seronok aku pernah jumpa. 


rancangan yang faz rancang selama seminggu ini berjalan betul2 ikut perancangan cuma tempat tu tak sesuai sebab malam tu ramai orang dan hujan. jadi padang basah dan ramai sangat orang main. kalau tak hujan memang dah lenjan makan pizza dekat situ je kan.


thanks to faz yang ajak kami serumah memeriahkan keadaan dan dapat makan free juga. kami tunpang gembira dengan keadaan happening birthday ini. wakakakaka~


kepada abang Bulat, Happy Birthday Sweet-22. semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. kalau kau baca la blog aku ni. yang pasti kitaorang semua sedang menunggu kau upload gambar hadiah tu dan tag kami. hahahahaha.. sangat2 tak sabar. macam manalah reaksi kau agaknya bila bukak hadiah tu.wakakakakaka~













sori la weh. camera kau ni mane ada flash kalau nak dibandingkan dengan Blackberry yang ada flash tu kan. tu la pasal gambar gelap je ni. wuwuwuuwwuu..



kalau nak gambar terang suruh bulat upload okeh. hehehehe







No comments: