Happy Cat Kaoani -->

Saturday, February 26, 2011

1 Hari Tak Makan dan Minum Tapi Boleh Jogging??? Hebat ke?



hari tu aku dengan kawan2 berjogging. blah la kan, baru nak update. hahaha. lambat gila. tapi tak pe la aku nak cerita jugak. kawan2 aku sibuk ajak pergi berjogging petang2 di tasik seksyen 7 ni je. maka kami berbondong2 la ke sana. 



1st time kesana ramai gila orang. tengah lari bukan fokus lari tapi berbual dan mengumpat. memang perkara biasa la tu kan bab2 mengumpat sambil jalan2 tuh. kihkihkih. macam2 ragam kitaorang tengok tu yang mulut rasa tak boleh diam je tuh. nakal je nak mengata orang.



ikut rancangan memang dah lama nak berjogging. baru ni dapat nak berjogging. nak keluarkan peluh la sangat kan. padahal berjalan je. 1 round je aku lari. 1 round lagi aku jalan je sebab malas nak penat2 badan.


aku boleh lupa pulak masa tu siang aku tak makan hape pun. aku cuma makan sebiji cocopie je tanpa minum air. aku pun tak tahu la kenapa aku boleh tak lapar. sebab ada kawan2 kot aku jadi hepi je. aku sememangnya gembira dengan mereka. terima kasih kerana membuatkan aku gembira.


















muka orang pemalas nak lari sebab hari tu aku hanya makan cocopie dan tak minum air langsung lepas tu nak berjogging sakan. memang habis la air dalam badan aku yang gebu ni kan. hahahahha. dah la dengan hp 2 bijik aku bawak. dengan kunci keta aku sumbat dalam kocek suar aku, malas la aku nak lari kan.. jalan2 je la gayanya macam tuh...kahkahkah. bukan aku tak kuat stamina okeh. ni sebab kekangan tak makan langsung 1 hari. kalau tak aku larat je lari. sebenarnya hari tu pun larat saje je. tapi tiba2 kang kalau aku pengsan tengah2 lari mau kecoh 1 tasik. sape plak nak angkat aku kan. dah  la aku ni kecikkkkkkk sangat...hahhahaha







pssstttt :: rasa nak pergi jogging lagi. tapi tak tahu bila. dan mesti ada kawan. kalau sorang2 tak syok.hahaha. jom2 ramai2 kita pergi jogging!








No comments: