Happy Cat Kaoani -->

Friday, February 25, 2011

Typod Injection



tadi siap lambat dan pergi tunggu bas pun lambat untuk jumpa nurul nak bagi dia gambar masa dia konvo hari tuh. aku pun dok tunggu bas datang masa matahari baru nak naik tuh. dalam pukul 10 lebih nak ke 11. mak oii!  panas gilak okeh. berpeluh-peluh ketiak aku tunggu bas Seranas ke Rapid KL yang laju tapi haremmmm.. sebijik pun tak ada tanda2 nak lalu. cisss... time aku nak cepat ni la dia tak nak lalu.



sabar lagi dan tunggu. nurul dah telefon suruh cepat2. waaaa.. kalau saya bawak bas saya dah rempit je sekarang ni. masalahnya bukan saya bawak bas tuh. bas tuh bawak saya. wuuuuuuu~



sampai seksyen 2 terus la hantar gambar then cakap la sepatah2 then nurul pun nak balik kerja semula. maka tinggal la haku kesorangan di medan selera yang panas terik tuh. mula2 hajat nak makan KFC je sebab senang nak order dan  sejuk2. tapi bila nampak ada klinik aku terjah je nak tanya kalau klinik tu boleh buat suntikan typod kan. bila aku tanya dia kata ada dan boleh buat. then, bayar RM50. ok, aku terus je buat kat situ. malas aku nak pergi klinik dekat HAKIM tuh. nanti kalau aku naik bas aku kena turun then jalan kaki sorang2 dalam keadaan panas terik. tamau aku. baik aku buat kat sini sekali tak perlu aku nak jalan jauh2 kan.huuuuu...



maka, inject la. sebelum tu aku cakap kat doktor tu yang aku takut. dokter kata tak ada apa2. waaaaa.. sekali tiba2 je dia kata "nah, pegang ni dalam beberapa minit". eh eh, dah ke kata aku. hahahhaa.. tak sedar okeh. dokter tanya sebelum ni kalau inject demam tak? aku jawap biasanya dulu2 tak. ok. tak demam baguslah. dan kemudian aku keluar dan bayar je. maka, dapatlah kad ini












lepas ni 3 tahun dah tak payah inject dah. tengok tu. sampai tahun 2014. kena inject ni semua gara-gara ada kes food poisoning dekat kitchen mock rest sebenarnya. kelas kulinari katanya. erm.. kepas ni semua orang kena menjaga kebersihan dan amalkan cara hidup sihat.



pssstttt :: ikutlah cara hidup sihat. =)

No comments: