Happy Cat Kaoani -->

Friday, November 12, 2010

Sooo Bored!



aku tak suka sangat cuti2 ni
sebab aku akan kebuhsanan
lagipun tak ada cerita aku nak story mory dengan korang semua
macam sangat la tak best pulak
aku tak tahulah
tapi duduk dekat u tak la best sangat jugak
tapi best la sebab internet kuat



aku tak belajar lagi buat header cantik2
ataupun buat yang senang2
bodoh piak sikit guna photoshop
sebab aku tak reti meneroka
kawan2 budak AD ramai tak tak pernah nak menuntut sangat



sekarang rasa sangat cemburu dengan mereka2 yang lagi muda dari aku tapi mahir dalam menggunakan photoshop
dan apa yang mereka edit sangat cantik ye
ooooo..
sangat jeles..
maka dengan berbekalkan keazaman yang tinggi saya mahu belajar cara2 photoshop
hukhuk





sangat la lambat ye bagi aku
malu pulak dengan korang yang dah pro buat benda2 ni semua
isk isk






tak pe,.
janji aku belajar
nanti kalau aku dah reti siap la tiap minggu aku tukar header 
hikhik
berangan je nokkkk




No comments: