Happy Cat Kaoani -->

Friday, November 12, 2010

Cintaku Tertinggal di Rumah

salam kawan2 maya saya
maaf sebab dari petang semalam saya senyap sahaja
buhsan la saya ni kan?
sebab saya dah balik rumah
sebab tu la lambat update sikit
internet dekat rumah ni slow je..



sekarang sudah berada dirumah
dengan senang hatinya
bermain bersama adik2 bukus yang lembut bulunya walaupun agak melekit sebab tak mandi lagi
tapi saya sukaaaa...
hahahahha




mereka semakin besar dan kuat makan
nanti kalau ada kesempatan saya upload ye gambar musyuk mereka
hehehe..




dan!
baru saya perasan tadi 
adik2 bulus saya yang seramai 5 ekor tu semuanya betina!!
yaaawwww!
ramainya betina!
nanti ramailah yang beranak lagi..
hadoyaiiii..





makin meriahlah dengan jerit pekik dekat rumah ni
dengan nak kasi makan mereka lagi..
mana nak menang tangan..
tak buang sayang sebab mereka semua manja2..
manja sangat okeh...





saya ingat nak bukak untuk adoption..
nanti saya upload sekor2 gambar mereka dan anda semua boleh pilih mana satu berkenan
sebab saya juga ada halangan dan rintangan mahu bela ramai2 kucing
selain faktor2 makan dan perubatan
saya juga selalu tinggalkan mereka kalau saya dan family mahu ke mana2 dalam masa yang panjang..





saya harap ada yang sudi dengan adik2 bulus saya..
nanti saya akan war-war kan lagi ye..





selamat malam!


2 comments:

Unknown said...

myst be talking about cat kan?hehe,,,

ardinihumaira said...

:) bestnye men ngan kucen