Happy Cat Kaoani -->

Thursday, November 11, 2010

Nestle Nesvita!

rasanya enak bila kita buat panas2
hirup sikit2 sambal pandang cuaca luar tingkat yang redup angin pagi..
tak seronok ke macam tu?





haha.. cuba korang rasa tulang korang tu?
amacam?
rasa2 boleh tahan sampai tua?
paling2 pun sampai korang ada rasa macam..
"errkkk...kenapa belakang aku sakit ni??"
lepas tu terus teringat
ohhh.. tak minum susu atau produk tenusu rupanya..




haaa.. kan?
padan muka..
siapa suruh tak minum susu
kalau tak mahu minum susu putih baik minum susu yang sudah dicampurkan dengan nestum ke, oat ke, milo ke koko ke.. kan jadi sedapppp macam tu..
kalau minum air bandung pun boleyyyy..




bukan susu sangat sedap ke?
kenapa ada yang tak suka susu?
sebab apa?
sebab bau dia ke?
pada saya sedap je bau dia..
rasa lagiiiiiiiii sedappp..
hahahha
sebab tu saya semakin membesar!
hikssss...




maka, Nestle Malaysia mengeluarkan produk yang sedap lagi enak untuk memelihara tulang anda


check the label for your daily bone nutrition
*boleh picit je picture tu*




tengoklah, sebenarnya kita harus memberikan nutrien yang secukupnya untuk tulang kita
kalau kita tak bagi means kita ni kejam la kan..
waaaaa.. sadisnya orang cop kita kejam..



lihat2.. adalah kita bagi nutrien yang secukupnya setiap hari?
dan yang palinggggggg best selaki  sekali adalah





NON FAT



okeh tahu kan apa maksud itu?
dah, tak payah ngada2 tanya aku
aku tamau jawab..
kau tanya sini







kau boleh main picit2 je picture tu.. jap lagi ada jim keluar beritahu korang apa pentingnya minum susu dan sewaktu dengannya..





bai!

No comments: