Happy Cat Kaoani -->

Thursday, November 11, 2010

Morning Dear Readers!

yeeeeeaaaaaahhhhhhh!!!!


bermulanya cuti sem selama sebulan lebih yang amat membuhsankan!
hahahaha..



hari ni saya balik rumah
barang2 lain saya angkut rumah kawan
terima kasih kawan.. ^_^



yeaa..
balik rumahhh
lepas ni duduk je rumah besarkan badan
besarkan segala yang belum besar..
hahahaa




nampaknya cuti kali ni nampak sangat membuhsankan
cuma..
cuma..
kalau ada kesempatan mahu habiskan lesen
tu je perancangan yang malu nak dirancang



hiksss...
saya balik pagi ni
tapi tak beli tiket lagi
kira redah je la..
asal dapat tiket fly terus balik Johor..





balik boleh jumpa adik2 bulus saya yang cumel2 tu
grrrrr!!
siap korang kak iza balik korang mandi!!





sila nantikan kehadiran saya yang jarang blogwalking dirumah sebab internet macam siput sedut masak lemak
sedddddaaaapppp sangat rasanya..
thanks laptop yang tak best..



hahah..
kecik ati laptop aku
hihihi..






plannning!
sampai JB nanti nak makan mana?
idea..
idea..





McD!!!!






lapar wehhh..


hehe...
okeh, doakan perjalanan saya selamat ye..


kepada rakan2 yang lain pun sama
balik hati2 tau..
terima kasih untuk satu sem berharga ini!







No comments: