Happy Cat Kaoani -->

Thursday, November 11, 2010

Lebatnya..

sekarang saya sudah sampai di Larkin
tempat saya bermain
maka dengan seronoknya saya melepak di Mcd
meng'online'kan diri dalam hujan lebat
dalan guruh2









sekali ada seorang lelaki datang menyapa
saya tidak perasan kehadiran beliau kerana saya sibuk membuka laptop dan mengecasnya
wuwuwuuwwuu..
lalu mamat tadi meletakkan begnya di meja saya










dia nak ushar saya?
yeke??


















ushar amendenyer!!
kawan aku la si Erul tu..
"ko balik bila? bas pukul berapa?"
haaaaa...
kenal la wehhh..
tak payah dramatik sangat la
tak de orang nak usha saya yang gemuk itam ni..
wiiiiiiittttttt!!















lepas tu jumpa lagi 2 orang kawan
mereka couple..
dah ramai geng pulak..














tak la aku sorang2
tapi kalau sorang2 pun tak pe kot..
hehehehehe
















pukul 5 aku balik kampung
bas ke kampung dari Larkin 2 jam je
malam nanti sampailah!
weeeeeeeeeeee...


















cuti sem bermula!!!











2 comments:

ardinihumaira said...

selamat bercuti!:D

bardboo said...

bestnya dia dh start cuti ek