Happy Cat Kaoani -->

Monday, November 8, 2010

Ini Semua Salah Korang!!






aku target nak study pukul 12  ni
lepas basuh baju semua la..
sekali dah terlajak pulak lepas pukul 12 lebih ni..
cissssss!!



kena disiplin kan diri dari berblogging ni..
tu la, ni sume salah korang semua sebab buat entry, GA, contest best2 buat aku nak terjah sana sini tengok blog korang yang semakin gorjes tu..
jeles mak tau..hahahha


ahhaha..
tengok? salah korang jugak padahal aku yg tak disiplin..
tak pelah..
teruskan entry korang yang best2 tu ye..
sebab nanti aku terjah lagi kasi baca dan komen2 semuanya..
heheheh..


buat masa ni mau study dulu dengan perut lapar..
memang tak menjadi la kan.. silap2 kejap lagi aku turun bawah beli ikan keli..
hahahahah..



okeh..
tak lawak..
bai!



pssstttt :: gambar tak ada kena mengena dengan entry..sekian..hahaha


5 comments:

ernahazwani said...

study2.....jgn melangguk je...aq tengah cuti..xpe berblogger

Nour Eyza said...

hahhahahha.. mls siot nk baca buku..hahhaa

Nour Eyza said...
This comment has been removed by the author.
ardinihumaira said...

bestnya dia makan :)

Nour Eyza said...

hehehe.. x la best sangat..hehehe