Happy Cat Kaoani -->

Saturday, October 2, 2010

Wajah Baru

:: jangan terpesona dengan pandangan mataku yang ayu (muntahhhh) ::

amacam wajah baru blog aku ni?
ok tak?
rasa macam dah suka pada polka pot pulak
ntah. sebab nampak macam cool je kan? -_-"

bila aku korek2 blog orang lain macam sweet je dia punya polka dot
jadi aku pun mula la korek sana korek sini tempat2 yang boleh aku dapatkan polka dot ni
suka tak?
aku suka la tengok
macam sweet, smooth dan.. sopan?
ape kena mengena?
tatau la weh, sila la admit blog aku lawa dengan polka dot ni
(gila la kau ni paksa2 orang suka)

hah, sekarang aku dah tahu macam mana nak edit guna picture aku sendiri
gila kesian kan aku baru tahu buat macam2 benda dekat blog ni
padahal orang lain sebelah mata je edit nampak cantik gila blog
ahhh, pedulik hape aku, nak nak cantikkan blog adalah aku..
jadi haeuslah aku berpenat lelah edit semua..

sukkaaaaa sangat warna dia sebab warna pink dan hijau
mula2 nak letak polka dot hijau tapi tak cantik pulak satu warna aje
jadi pilih yang mix dengan pink
kan ramai orang suka pink, lagipun pink ni berseri..

maka, terjadilah blog sebegini
nanti bila aku dah buhsan aku akan ubah lagi layout dia
kasi ngam dengan jiwa aku time tu

aku tak buat header
just tulis je nama blog aku
malas nak photoshop + photoscape + photobukcet bagai
jadilah header yang simple gitu
budak sekolah rendah pun boleh buat header macam tu kan?
biar ar! huuuuu..

yang penting aku nak nampak kemas dan matang
tu je..
kalau penuh aku rasa serabut pulak
bila macam2 nak letak aku rasa tak matured
ah kau! macam la matured sangat kan..

tak kisahlah apa orang nak kata
aku redha je.. yang penting aku happy.


:: nak beritahu aku ada tudung warna kelabu baru (motif) ::




psssstttt :: sebenarnya tadi blogwalking jumpa blog yang sangat cumel2 dan santek2 layout dia, tu yang baru semangat nak tukar layout >.<

No comments: