Happy Cat Kaoani -->

Saturday, October 2, 2010

Bila Lelaki Merengek Nak Awek

bila lelaki yang biasa ada awek tiba-tiba tak ada awek dia akan gelisah
sebab selalu ada orang tempat dia manja-manja dan marah-marah
sekarang tak ada

bila dah tak ada mulalah merengek nak awek lagi
sesiapa pun boleh bagi dia
sebab dia jenis player, semua bantai

tapi tak apa sebab dia tak mengarut macam sesetengah lelaki ni
buat kita macam isteri dia pulak
korang paham tak buat macam isteri tu macam mana?
sila paham dengan kadar segera ye.

aku tak suka bila lelaki mula buat kita perempuan ni macam bini dia
hakikatnya kita bukan bini dia dan lebih senang kata lelaki ni gatal
owhhh..

bukan semua lelaki gatal
jangan salah tafsir
sebab ada juga yang baik dan sangat baik

tapi bila ada seseorang yang buat hal jadi semua kena
macam kerana nila setitik rosak susu sebelanga..
ahhhh..

nampaknya aku tak perlu nak layan mereka yang otak dah masuk air ni
sah-sah tak betul



1 comment:

NirzaShah a.k.a Shahazrin said...

erm... kalau ada GF or BF boleh tak kita nilai yang GF or BF kita tu SAYANG kita kerana apa atau CINTA kita kerana apa???? dari mana datangnya CINTA dan SAYANG tu..

- iblis
- nafsu
- ALLAH S.W.T

"sayang menyayang saling percaya puncak kasih berpanjangan owh..owh.." hehehe