Happy Cat Kaoani -->

Monday, October 25, 2010

Isnin

hari ni hari isnin. saya mau ke fakulti membuat surat mengesahan jangka masa belajar untuk dihantar ke PTPTN. kalau lambat nanti PTPTN masa diploma saya kena bayar. saya tak paham kena bagi surat lewat sangat. sengal.

ada banyak lagi benda nak buat dengan segera. ermm... nak pergi klinik tak? tekak macam dah tak sakit atau gatal lagi. entahlah. sekarang fokus nak pergi fakulti dan buat surat. tentang cari rumah sem depan, cari hotel untuk menginap time konvo nanti semua aku akan cari tapi mungkin lepas paper rabu ni.

study pun aku tak lagi ni. hadoila.. kenapa malas sangat ni? tak tahulah.. ada bnayak benda nak fikir ni.. slip periksa pun belum print lagi..

ada banyak juga nak cerita sebab lama dah tak dapat upload gambar. ada macam2 tapi gambar tu semua belum sempat aku edit..nanti ye..




pssstttt :: mau mandi2 dan ke fakluti.. kena pakai baju kurung juga ke ni?? erkkkk...

No comments: