Happy Cat Kaoani -->

Monday, October 11, 2010

Hari ini Hari Besar Bagi Dr. Sheikh Muszaphar Shukor dan Dr. Halina!

memandangkan esok bertarikh 10.10.2010 maka ramailah orang memilih untuk melansungkan pernikahan dan perkahwinan pada hari esok yang kebetulannya jatuh pada hari ahad.


tidak ketinggalan Dr. Sheikah Muszaphar Shukor dan Dr. Halina memilih untuk disatukan pada tarikh yang sangat cantik ini. betapa bertuahnya badan apabila orang yang cantik dan bijak juga pandai tidak ketinggalan sebagai ikon terunggul negara yang mencipta rekod dunia.. maka beliau memang layak untuk mendapat semua ini..

ok, ayat macam pasrah sebab dr SMS ku nak kahwin esok kan. memang pasrah sangat...hahah.. dulu aku punyalah obses dengan dr SMS ni.. sampaikan aku kumpul segala quote, gambar dan setiap kegemaran dia.. time tu masih sekolah lagi.. aku siap hafal peringakat pemilihan angkawasan dan setiap peringkat dia alami tau.. dia pun tak ingat macam aku agaknya..hahaha.. sangat obses.. kerat majalah ke surat kabar ada gambar beliau letak dekat box, dekat kotak pensel.. siap ade satu box simpan keratan pasal beliau je. dulu tak ada internet jadi nampak aje kerat, ada masa belek..baca semua..hahaha.. gila aku kan...

berbalik kepada cerita dr SMS ni, beliau telah memilih tarikh 1.1.2010 untuk bertunang dan memilih 10.10.2010 untuk bernikah dan melangsungkan perkahwinan yang amat gilang gemilang.

:: sampul ::

:: kad ::

matiklah sampul pun dah cantik macam tu kan..huaaaa.. kad dia macam plastik....cantiknya..














sangat la pandai photographer shoot gambar dengan angle yang menarik.. jadi gambar semakin la cantik dipandang. dah la orangnya memang kacak dan cantik, latar belakang yang menarik juga angle yang bijak menjadikan gambar semakin nampak kelainannya. uish, orang penting negara.. mestilah dirai sebegitu rupa.

kalau jika ada wang banyak pun boleh buat sebegitu kan. dan, amaran kepada orang luar sana yang mempertikaikan kos penghantaran SMS ke angkasa menggunakan duit mereka adalah sangat tak perlu. kalau kita nak maju kita kena bersatu, dan bersatu bermaksud bersama2 menempuhi dugaan bukan nak pertikaikan apa yang telah kerajaan lakukan. orang sebeginilah yang buat negara mundur..haiyak!





psssssttttt :: semoga perkahwinan mereka kekal sehingga ke anak cucu.. ^_^



1 comment:

ardinihumaira said...

dni teringin nak rasai kebahagiaan macam semalam dalam hidup dni :D hehe.. teringin nak kawen