Happy Cat Kaoani -->

Saturday, October 16, 2010

Happy Bufday My Lovely Rumate!

semalam, 15 Oktober birthday rumate aku cik Husna a.k.a Sunshine.
selamat ulang tahun ke 21 dear.
semoga panjang umur dan murah rezeki.
semoga dipercepatkan jodoh.
hehehehe



maaflah jika malam semalam tak wish kamu awal2
masa tu saya masih dalam pimbikinan filem mandarin
dan balik tu saya wish
tapi tak ada suprise dan apa2 yang boleh menggembirakan kamu
hanya ucapan ringkas dan kemudian tertidur kepenatan
maaf ye kawan..


harap kamu tak bersedih.
hanya sesetengah manusia yang disambut hari lahirnya
dan ada waktunya kita semua sibuk
tapi aku tak pernah lupa.


semoga kamu tak berkecil hati..
senyum2 selalu ye!


sem ni hampir berakhir
sem depan kamu ke Puncak Alam
kita akan terpisah
semoga berbahagia disana
saya akan terus disini mengutip sisa2 kehidupan di Shah Alam


semoga semua kenangan kita bersama ada dalam simpanan memori kamu
aku hanya mampu berdoa untuk kebaikkan kamu
selebihnya kamu kena usaha
dan aku tahu kamu akan berusaha


jika panjang umur kita jumpa lagi
salam sayang dari rumate kamu
dan maafkan salah silapku sepanjang perkenalan kita dari mula daftar diploma sehingga sekarang
kau kawan pertama dan antara yang terbaik pernah aku kenal
terima kasih kerana menjadi sahabatku


Friends Forever!
Love u lalink!



pssstttt :: hadiah ada atas meja. sori sebab lambat. sayang kau Husna. ^_^

5 comments:

ardinihumaira said...

hepi bday to her!;D

Unknown said...

oho..mcm sadis...nice ada juga kwn ingt besday dia.hehe

jemput join GIVEAWAY yong yer..
klo free buat la ek..sila sila~

Nour Eyza said...

dni :: thanks!

yong: insyaAllah yong..

Nurul SunShine said...

Thanks sayang...
Walau aku jauh daripada kau
Walau aku tak bercakap dengan kau
Walau kau seringkali ingat aku ignore kan kau...
Tapi aku nak kau tahu, u are the best friends yang pernah aku ade. Kau yang sentiasa bertahan dengan sikap aku. Kau yang dah bersama aku bertahun lamenye. Kau yang sentiasa menemani aku bila sakit aku, sedih aku, kesunyian aku.. Tapi, seringkali aku pun terlupa. Sorry k. Tak kira mana aku ada, kita bercakap atau tak, but still in my heart, kau tetap ada... lebiu frend...

Nour Eyza said...

husna :: aku tak pernah ingat ko ignorekan aku.. biasalah semua orang sibuk. takkan nak berkepit saje kan. kenyataannya skrg adalah kita dah lain kos, dh lain waktu belajar, lain waktu kelas..lain segalanya.. aku phm kau bz.. aku x bz.. tp aku xkesah.. hope u happy always..

kalau ada salah silap atau x suka cara aku sori k.. kdg2 aku x sedar...