Happy Cat Kaoani -->

Tuesday, October 19, 2010

Demam oh Demam.

hari ini aku demam lagi. dengan tak boleh nak edit gambar sebab gambar dari phone tak boleh transfer sebab tak ada USB dan juga  internet yang sangat2 lembab. buhsan gila woh internet slow ni.. macam nak tersengguk2 je bila buka facebook dan blog. nak upload gambar pun jangan haraplah.



aku balik rumah. sekarang dekat rumah. seronok. relax. tengok anak2 kucing aku dah besar makin la seronok. lepas tu aku cakap ape je mak aku buatkan. almaklumla demam kan. heeee.. badan rasa panas je. berpeluh-peluh. tak suka woh. nasib baik tak pening. kalau pening mau aku tak bangun dan dunia rasa suram..huaaaaa


nak cerita apa lagi ye dekat rumah ni? entahlah, aku pun tak tahu. rasa best yang amat sangat sebab dapat balik rumah sebab rumah aku, aku boleh buat ape suka pun.heeeee


kalau saya tak update blog dan fb jangan la mara ye, saya berasa malas dengan internet yang slow ni. menci okeh.

2 comments: